Sabado, Setyembre 29, 2012

Blog Visit

Hello to my BLOG!!! Ako ra mo welcome sa akong self kay wala man ni traffic akong blog jud! hahaha. well, it's better this way.

Magkatawa ko magbasa sa akong mga blogs.. Dugay2 na jud diay ko wala kasulat diri bah! hahaha..
mga wala na dayun, mga changes, chuva.. wala ko nadayun as a teacher.. I do hope na makateach jud ko in the future and in God's time. Medyo na pod nagkafriends mi atong tao sa akong previous blog. Parang civil lang pero dili jud super friends...

I am so happy of what are happening to my life now! :))Magpasalamat jud ko sa Ginoo na wala jud ko niya pabayai.. Nanatili japon Siya sa akoa..

Sige ra kog battle sa ako self na mu ana ko na wala ra jud changes sa akong life atong wala pa nako na meet ang Ginoo. Pero nagpasalamat ko na nilabaw jud ang akong nakita og napansin na changes sa akoang self. People often notice na murag wala kaayo ko problema na pagkatao.. Sauna moingon ko na, ngeee sige mag emo2 nlng ko para mapansin ko nila.. DIli man sa ingon na papansin jud ko na pagkatao. Pero dili lang ko ganahan na mao na ang impression jud sa mga tao sa ako. Ako man gud ang isa ka tao na dili ko gusto ma center of attention. Gusto lang ko sa kilid lang. Pero ako na ni xang appreciate. MAkaingon jud ko na positive jud ni nako na trait sa akong self. Nagsilbi pod siguro ko og inspiration sa ubang tao (siguro). But I kno gituyo jud ni sa Ginoo that I have the positive and cheerful spirit.. :D Makaingon pod ko na lahi na jud ko if I'll recall myself sauna. .Sa akong view sa life, lahi na jud. Ma aware na ko sa akong mga iistorya og panghuna hunaon. Dili na kaayo ko mogossip. I am learning to just shut up when I know na ang akong opinion maka heat up ra sa conversation. You know naa man gud sa ako character na maayo kaayo modala og istorya so ang mga kaistorya pod nako kay grabe jud og paminaw sa akoa. Og makaingon pod ko na somehow, gi value nila ako opinion. So I have learned to control what I will say. I hope padayun na ni. Sa akong treatment sa akong pamilya. You know I am not the sweet type of girl jud. I used to hate saying lofty words to my loved ones but now I am learning to do it naturally. All for His glory jud!

Pasalamat jud ko sa Ginoo sa iyang gibuhat jud sa akong life. Although dili ko pareha anang uban na naligaw jud og landas then nindot jud kaayo og testimony para sa ubang tao. Pero enough na jud sa akoa ang gibuhat sa Ginoo para sa akoa.

:)))))

I am super excited on what God's plan for me. :)

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento